2007 KYK YURT SONUÇLARI

iyi günler arkadaşlar...
Kredi Yurtlar Müdürlüğü'nün (kyk) yurt sonuçları bu cuma günü 31 ağustos cuma günü yurt http://www.kyk.gov.tr . adresinden öğrenebiliriniz...
Yurları kazanamayan arkadaşlar için yurt konusunda tavsiyede bulunan arkadaşlar bu konunun altında yorum yazabilir.
bu arada bazı arkadaşlar kargo dan kayıt evrakları , yok bilmem ne belgeleri diyorlar.
Hani bana da zamanında geldi ama üniversitelerin tanıtımları ile ilgili yığında yolluyorlar.O da tercihler açıklanmadan.Bu yıl yeni birşey yapıldığını da zannetmiyorum.
tek farklılık sonuçlar adreslere postalanmayacak.Ha siz gene internetten çıktı alarak kayıt olmaya gidin ve yanınızda kesinlikle lise diplomanızı ve fotoğraf götürün.başka üniversitelerin kendi sitelerine bakın bilgilere oradan bakınız.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

benim yurt olmadı kocaeli ünv kazandım umuttepe..ne yapıcam bilmiyorummm benimle aynı durumda olanlar ne yapıcaksınızz? bişeyler düşünmemiz lazımmm

Adsız dedi ki...

benimde yurt olmadı yedeklere kaldım benim merak ettim kredi ve burs belli mi nerden bakılcak lütfen biri acıklık getirsin su konuya yaa

Adsız dedi ki...

bende yedeklerdeyim acaba sonradan yerleştirilebilicekmiyiz yada yerleştirilme şansımız nedir,bilgisi olan soruma açıklık getirebilirse çok sevinirim

Adsız dedi ki...

ne için şu anda yurtkur sonuçlarına bakamaıyorum malesef sonucumu öğrenenmedim www.kyk.gov.tr adresine girdiğimde sayfa görüntülenemiyor diyor ben sonucumu nasıl öğreneceğim yardımcı olur musunuz...

Adsız dedi ki...

şu an açık olan biri var mı?