2007 ÖSS YERLEŞTİRME SONUÇLARI

ARKADAŞLAR SONUÇLAR BUGÜN SAAT 10.00 DA AÇIKLANIYOR.HERKESE HAYIRLI OLSUN


BASIN DUYURUSU
(15.08.2007)

2007-ÖSYS Merkezi Yerleştirme Sonuçları

17 Haziran 2007 tarihinde yapılan 2007 Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS) ile 24 Haziran 2007 tarihinde yapılan Yabancı Dil Sınavı (YDS) sonuçlarına göre yükseköğretim programlarına merkezi yerleştirme işlemleri tamamlanmış olup, sonuçlar 16 Ağustos 2007 Perşembe günü saat 10.00’dan itibaren İnternetten öğrenilebilecektir. İlgili adresler aşağıdadır.

Yerleştirme Sonuçları ve Kayıt işlemleri ile ilgili Basın Duyurusu da aynı saatte ÖSYM’nin İnternet sayfasında yer alacaktır.

Kamuoyunun bilgisine sunulur.

Prof. Dr. A. Ünal YARIMAĞAN
Başkan

İnternet Adresleri:

http://osys.osym.gov.tr

http://osys2007.osym.gov.tr

WAP Adresi:

http://wap.osym.gov.tr






2007 ÖSS YERLEŞTİRME SONUÇLARI
2007 ÖSS YERLEŞTİRME SONUCU
öss tercih sonucu, öss 2007 tercih sonucu


88 yorum:

Adsız dedi ki...

açıklayın artık milletin dükkanını işgal ettik

Adsız dedi ki...

ne bu biz öğrencilere eziyetiniz açıklayın sabah sabah uyandık yine yok bişey ya:((

Adsız dedi ki...

yaa 12 si dediler ama tam bi tarih yok ne zaman açıklanacak doğru düzgün bi tarih verin artık bu kadar insanı bekletmeye ne hakkınız varrr...

Adsız dedi ki...

yaw yeter artık açıklancaksa açıklansın ya bekle bekle yeter ya bari ne zaman açıklanacağını açıklasınlar işkenceye döndü iyice

Adsız dedi ki...

her sabah her sabah internete girip açıklandı mı? Ne zaman açıklanacağı hakkında bir bilgi verildi mi? diye bakmaktan yoruldum artık. Bari tarih verin de strese girmeyelim. Heyecan dorukta bekliyorz. Hadi artık açıkla şunu ya

Adsız dedi ki...

ben öss ye girerken bile böyle stres yapmamıştım açıklayında artık şu sıkıntıdan kurtulalım olmazki böyle ya bizde insanız sanki tek tek siz okuycaksınız bilgisayarlar okuyor sonuçta niye bu kadar sürdü anlamadım

Adsız dedi ki...

ben öss ye gırerken bıle böyle stres yapmamıstım acıklayında artık su sıkıntıdan kurtulalım olmazkı boyle ya bızde ınsanız sankı tek tek sız okuycaksınız bılgısayarlar okuyor sonucta nıye bu kadar surdu anlamadım

Adsız dedi ki...

evet ya gerçekten yorulduk ama açıklayın artık beklemek çok kötü zaten ama arkadaşlar bence çarşamba açıklanır gibi

Adsız dedi ki...

ya yeter bzi cektrdkleri ne zamn acklancak bıktk yaaa hc kmsede gercgi slemio!!!!

Adsız dedi ki...

gerçekten beklemekten stresten bıktım tatilden hiç bişey anladım çok ama çok sıkıldım artık ne tarih war ne bişey ya derdilerdi de inanmazdım harbi çin işkencesi

Adsız dedi ki...

hakkaten ya en azından bi tarih verin bu kadar mı zor bi şe bu?elinizi vicdanınıza koyun biraz sınav ayrı dert sonuç ayrı tercih dönemi zaten ayrı işkence puandı sıralamaydı derken şimdi bi de yerleştirme sonuçlarını bekliyoruz.ömrümün en güzel yılları heba oldu öss yüüznden ne için uğraşıyorsak bi de memur olup sürünecem Allahınızı seviyorsanız bari şu gün açıklanacak deyiverin işiniz ne sizin ya???

Adsız dedi ki...

bunalıma girdim yaa vallahi. elimde olsa ösym binasını yıkarım.! 1 sene boyunca eziyet çektiriyorlar insanlara.. hangi ülkede görülmüş böyle bir uygulama..

cem dedi ki...

arkadaslara katılıyorum......... acıklanacaksa acıklansın artık yaniiiiiiii.............

Adsız dedi ki...

YA adami deLi ederLer ya
Ne zaman acıklayacagınızı soylesenıze be bızıde bu cıLeden Kurtarsanız ?
iLLa heyecandan oLDurecekLEr miLLeti...

Adsız dedi ki...

sırasını bekleyien kurbanlık koyunun sıra bana ne zaman gelecek diye duyduğu heyecan ve korku misali acaba ne zaman açıklanacak diye beklemekten bir hal olduk, bizimde dayımız amcamız olsada bizde öğrenebilsek erkenden ama o da yok zaten olsa sınav stresi çekmemize gerek kalmaz...

Adsız dedi ki...

ya ALLAH AŞKINA AÇIKLAYIN ARTIK SINAVA GİRDİK Bİ DERT ATLATTIK DERKEN ŞİMDİDE SONUCUNU BEKLEMEK Bİ DERT AÇIKLAYINDA SİZ DE KURTULUN BİZDE BU KADAR İNSAN BEKLETİLMEZKİ

Adsız dedi ki...

hadi artık yaaaa sıkıldım beklemekten bukadar insanı daha fazla bekletmeyin yaaaa

Adsız dedi ki...

din kardeşlerim neden yapıyursunuz bunu acıklayın bı an önce.yoksa tatilden dönemediniz mi bıktık mıletın sorularından en az günde 30 kısı soruyur hesapla bır ayda 900 kısı tekrar soranlar cabası....

Adsız dedi ki...

ya gercekten bekle bekle sabrım tükendi artık ...sonuclar acıklanana kadar insanın içi gecıcekk yaffss:::(:(

Adsız dedi ki...

yeetteeerrrrr....!acıklatın artık su sonucları yaw....hergun ınternete gırmekten bıktım her saat bası gırıyorum yoruldum artıkkkk......? BITSIN ARTIK BU İŞKENCE:(

Adsız dedi ki...

yeeteerrrrr...!bıtsın artık bu iskence.....!her saat ınternete gırmekten bıktım artık....! acıklıcaksanız acıklayın yaw....? :/

Adsız dedi ki...

bende aynı dertten muzdarıbım yeter artık bızım en guzel donemımızde alıp derse dersaneye okula hapsedıyorlar yetmez gıbı uc saat onbes dakıkada gıdecegın yerı goster dıyorlar sonra tercıh yapıyosun okadar resmı evrak dolduruyosun ısgence gıbı bıde resmı bır sıtenın bırcok yetkılısını ossyı bız yaptık dıye gerınenler sonuclar acıklanmaya geldımı hepsı arazı oluyorlar bız ogrencıler bısey beklemıyoruz sadece bır tarıh ıstıyoruz su son 15 gunde bırcok ınsanı tedırgın edenlerın utanması gerekıyo bence bu turkıyenın egıtım sıstemının basındakılerının ayıbı barı bunca ınsanı madur etmeyın gunah..

Adsız dedi ki...

AÇIKLAYIN ARTIK YAAAAA NE BİTMEZ ÇİLEMİZ VARMIŞŞŞŞ

Adsız dedi ki...

açıklayın artık yaaaa ne bitmez çilemiz varmış.....

Adsız dedi ki...

Ayıp valla,12 sinde diyorlar ancak hala bi ses yok ösym den,şu yeni anayasa çıksında yökten kurtulalım artık...

Adsız dedi ki...

bu kadar stres yaşadık zaten daha neden bizi strese sokuyorsunuz bun un kesin bir günü yok mu yeter ama hastalık sahibi olduk ne uykularımız belli ne yediğimiz günah be

Adsız dedi ki...

bi sene sabrettik arkadaslar...bikaç gün daha sabredin..ha gayret!..insallah hepimiz çooook mutlu olacagimiz yerlere gireriz...hadi bakalim..

Adsız dedi ki...

100 sınavdan daha çok eziyet verdiniz yetmedimi bekledigimiz hala

Adsız dedi ki...

yeter artık eziyeti bırakında açıklayın şu sonuçları

Adsız dedi ki...

ya yeter artık sessizkalmayın alay eder gibi açıklayın artık

Adsız dedi ki...

Sağlam bir kaynaktan aldığım habere göre 17 ağustos cuma günü açıklanacak.Saygılarımla arz ederim

Adsız dedi ki...

kapılar açilsın,öss açıklansın.seba gitsin ahmet dursun,ya hesap ver ya huzur ver

Adsız dedi ki...

şu türkiyede okumak bi ayrıclık.sınavı bi dert sınavın açıklanması bi dert...Ben bunu normal karşılıyorum çünkü burası TÜRKİYE ŞAŞIRMAMAK LAZIM...

Adsız dedi ki...

yeter ya açıklayın artık şu yerleştirme sonuçlarını sizin yüzünüzden bu heycanı 3, ye yaşıyorum hep yüksek puan çıkarıyorum meslek lisesi olmama rağmen geçiş hakkımı bile kullanamıyorum bir insan 300 puanla açıkta kalınır mı bu sene olsun ya açıklayında herkes gitsin kimse benim çektiklerimi çekmesin

cici dedi ki...

ya bu ne eziyet yaaa...önce sınavı bekle dur daha bitmedi sonucu bekle.eeeeee duruuuuuun bukadar yetmez hadi tercihlere karar ver.e peki şimdi?otur günün 24 saatini bilgisayar başında geçir ki eziyetin tadı çıksın:( ya acıyın bize yaa...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar burası Türkiye alışın artık başka çaresi yok! torpili olan öğrendi çoktan. ama biz ezik gibi bekliyoruz hala!!!

Adsız dedi ki...

tarih veremeyip açıklamayacaksanız .neden posta ile göndermiyorsunuz.başarımıyacağınız işler için söz vermeyin bari.bizleride zor durumda bırakıyorsunuz.

Adsız dedi ki...

ya yeter artık açıklayın allahınızı severseniz ya..geceleri uyuyamıyorum.uyuduğumdada kabuslar görüyorum.bari ne zaman açıklanacağını söyleyin.ona göre davranalım.sizin öbür tarafta yatacak yeriniz yok bu kadar işkence köleye bile yapılmaz.sınav ayrı sorun tercih ayrı sorun.iflağımız kesildi.rica ediyorum zamanı açıklayın bari

Adsız dedi ki...

ya yeter artık açıklayın allahınızı severseniz ya..geceleri uyuyamıyorum.uyuduğumdada kabuslar görüyorum.bari ne zaman açıklanacağını söyleyin.ona göre davranalım.sizin öbür tarafta yatacak yeriniz yok bu kadar işkence köleye bile yapılmaz.sınav ayrı sorun tercih ayrı sorun.iflağımız kesildi.rica ediyorum zamanı açıklayın bari

Adsız dedi ki...

ya yok böle bişi,türk olmanın gururunu her zaman yaşayan bi gencim ama böle saçmalıklar herseyı kursagımda bırakıyo,ya işinizi adam gibi yapın yapamıyosanız da yapanlara bırakın,genclerın yolunu acın artık!zaten uyduruk bi egıtım sıstemıyle 11 yıl bogustuk,bunu yapmayın barı,bı tarıh verın en azından

Adsız dedi ki...

bukadar saçmalık olmaz inanamıyorum yetkili tek bi kişiden açıklama yok saçmalamayın sadece yapacagınız bi basın toplantısı bukadar öğrencinin hakkını nerede vereceksiniz

Adsız dedi ki...

sıkıldım artık yaa ne zmn acıklancak su yerlestirme sonucları?? oyuncak ettiler herkes yok su gun yok bugun acıklanıo dio bakıorz hic bi acıklama geregi bile duymuyolar ohh onların ici rahat tabi bizim heyecanımızı bilmiolar ki offf of!!

Adsız dedi ki...

yeter ya 14 u oldu daha acıklamayı bıraktım ne zamn bu acıklamayı yapacaklarına dair bi konusma bile yapmadılar delirtir adamı bunlar walla yaa!! ne diim allah peygamber sabrı versin bize acıklanana kadar....

Adsız dedi ki...

yeter ya açıklayın artık bıktık ya nası bi össymiş kardeşim sınaw bitti derdi daha bitmedi açıklayın artık gitmeyecem üniversiteye falan ya psikolojim bozuldu.......

Adsız dedi ki...

JYBEN ÖSYM BENİ RAHATSIZ ETMEYİN KAFAM KARIŞIK BELKİ YARIN AÇIKLARIM

Adsız dedi ki...

BEN ERCAN YARIN SONUÇLAR AÇIKLANIYOR ÇÜNKÜ RÜYAMDA GÖRDÜM. TÜRKÇE ÖĞRT. KAZANIYORDUM. İNŞALLAH GERÇEKLEŞİR

Adsız dedi ki...

allah aşkına hiç mi vicdan yok her gün giriyoruz bi tarih verseydiniz bari snava gir stres sonucları bekle stres yerleştır bekle stres burası nasıl bi ülkedir ya sistem hep düzleceğine hep batıyo.

Adsız dedi ki...

yaa abi yaa bıktık usandık artık yeter ne olur biri ağzını açıp birşey söylesin bize bi tarih verin bizde o tarihi bekleyelim sıkıldık artık yawwwwwwwwwww :(((((

Adsız dedi ki...

yaw bu ne eziyettir ne bicim adam bunlar yaw bari bi tarih verinn

Adsız dedi ki...

allahım ya ne bu böyle..oyun mu oynuyorlar yaa,bilmiyorlar mı beklediğimizi böyle..tüm millet catlicak sonraa üniv.e alacak kimseyi bulamicaklr:::::::):):)hadi ama ünal amca ya acıkla artık,çatladıkkkk...

Adsız dedi ki...

YETER YA HADİ AMAAAA:(

Adsız dedi ki...

arkadaşlar 15agustos gibi bi laf dolaniodu işallah yarin aciklanır.yeteeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer

Adsız dedi ki...

bu ne yaw her gün bakıorz bişey yok yeter artık açıklayın şunları

Adsız dedi ki...

ya yeter artık bi tarih verin

Adsız dedi ki...

ARTIK ACIKLAYIN SUNU ARTIK BEKLEMEKTEN YORULDUK KESIN BI TARIH VERIN BUNCA OGRENCIYI BEKLETMEYE HAKKINIZ YOK

Adsız dedi ki...

BEKLE BENİ MARMARA GELİİİİYORUUUUUUM:)KAMPÜSTE BULUŞALIM
Xİ ARKADAŞLAR..

Adsız dedi ki...

açıklansın artık artık yaw ne ayaktır bunlar yawss öldük şerefime 23 yaşındayım yeter artık bıktım sınava girmekten liseden 2 sınıf üstüm dersanede öğretmenim olduu açıla arık...:(

sohbet_kurTu dedi ki...

arkadaşlar bıktım artık bu çileden yeter kimseye sormadım bu zamana kadar size soram bari bnm ea2 puanım 302 başarım sıram 79 bin kars sınıf öğretmenliği 2. öğretim 47 binden kapandı bnm önümde kaç sayısalcı vardır tahminen sizce gider miyim tahminlerinizi bekliyorum şimdiden tşk allah hepimizin yardımcısı olsun...

Adsız dedi ki...

bunların hiç bişey açıklayacakları yok yav bekle bekle bizde bi yere kadar psikolojik açıdan çökmüş durumdayım en azından bi açıklama yapsalar bugün veya şu gün açıklanacak diye o zman beklemek daha kolay olurdu her sabah açıklandı diye kalkıyorum bilgisayarı açıyorum her yere bakıyorum bi haber yok işşallah en kısa zmanda açıklanır bunlar sabrımımızımı denemek istiyorlar anlamadımki sınava hazırlık süreci boyunca böle stresli olmamıştım

Adsız dedi ki...

YA YETER ARTIK AÇIKLAYIN BIKTIM BEKLEMEKTEN KAFAYI YEDİK BURDA ZATEN İKİ SENELİK YAZDIM

Adsız dedi ki...

arkadaşlar belirsizlik filan yok..ntv'de doğru tercih programından öğrendiğime göre 17 ağustos cuma günü açıklanıcak

Adsız dedi ki...

15 ile 20 arasında kedinin gece 3de miyavladı saatlerde acıklanması buyuk olası galiba sanırsam

Adsız dedi ki...

yaww yurtdisina cikmam gerek sonucun ne oldugu umrumda degil neresi gelecekse gelsin biran once kaydimi yapip gideyim burdan en azindan askerlikten yirtarim bi sure :D

Adsız dedi ki...

yeteeeeeeeeeeeeeeeeer açıklayın artık ya da tarih verin önemseyin bizi artık rahatça uyuyabilmek istiyorum

Adsız dedi ki...

ben 28 i diye öğrendim inşallah yanlış biliyorumdur çatlarım o zamana kadar Allah herkese sabır versin (melike)

Adsız dedi ki...

ya harbi yeter artık yaaa, yerimde duramıyorum bi bu sitedeyim bi ösym' nin sitesindeyim gitmeden aptal oldum birde gidersem nolcam acaba, şu sonuçlar açıklansada bir ohhh çeksem yeter harbi yeter. size söylüyorum ösym ne olur artık açıklayın, yalvarıyorum size, dayanamıyoruz artık sesimiz duyun...

Adsız dedi ki...

yaf valla her şeye eyvallah ama bu tercihlerdeki bekleyiş cok farklı açılayın sayın başkanım bizde kurtulalım sizde şimdi işimiz krtitik olunca da derse de adapte olamıyoruz bundan dolayı ders calısamıyoruz neyse arkadaslar her şeyin hayırlısı olur inşallah

Adsız dedi ki...

yaaaaaaaa yeter artık geleceğin doktorunu engellemeyin yaaaaa,heyecandan mideme ağrılar giriyo artık yeteeeeeeeeerrrrrrrr açıklayın yaaaaaaaa

crazygirl dedi ki...

ya her gün ösymnin sitesine girmekten bıktım artık rüyalarımda bile nereye gittiğimi görmeye başladım ösym sana iki çift lafım var ELİNİ ÇABUK TUT!!!

Adsız dedi ki...

MRB BEN ARZU ÇOK SIKILDIM BENİMLE DERTLEŞECEK BİRİNİ ARIYORUM LÜTFEN BİRAZ TESELLİ EDİN BENİ YOKSA KAFAYI YİYECEĞİM

Adsız dedi ki...

oh be şükürler olsun bu gece uyuyamam artık ben

Adsız dedi ki...

veeee işteee sonn anlarr...
16/08/2007 perşembe 10:00...
en azından ne zman açıklanacağı açıklandı:) artık bu gece uyku yook sabaha kadar bekleyip durucass umarım herkesin gönlüne göre biyerler olmuştur..
selametle:)

Adsız dedi ki...

çok şükür arkadaşlar yarın açıklanıyormuş yerleştirme sonuçları çok şükür bir basın duyurusu yapmayı akıl edebildiler sonunda nw iğrenç bir sistemde okuyoruz anlamıyorum inşallah herkes yerleşir allah herkese sabır versin

Adsız dedi ki...

sonunda tercihlerde belli olcak oh biee:)cok heyecanlandım dogrusu biliyorum herkes bnle aynı duyguyu paylaşiodur su an herkesin gönlünden gecen hayırlı olan yerleri kazanmiş olması dileklerimle gazamız mübarek olsun son 9saat 45 dkika:)birz daa sabırr:(

Adsız dedi ki...

hadi bakalım arkadaşlar hepimiz için hayırlısı olsun saat 10 dan sonra görüşmek üzeree:))

Gülzade AVCI ÇAYIR dedi ki...

İİ GEJELER ÖNCELKLE HERHESE SONNDA ACIKLANIO BİR ARA HİÇ ACIKLANMICAK BİZİM TERCHELR GÜME GİTTİ DİE DÜSÜNMEEBİLEBAŞLAMİŞTİM NESE SONNDAACIKLIOLAR BİZ HEYACANLA BKLİOZ ALAMNYDAN ESRAYLA BİRLKTE O DA HEECANLİ TABE ANKARA HUKUK İNŞ ARANIZA HUKUKCU GELİO ACALM ÖNÜNÜÜ SON 6 SAAT 58 DK 23 SALİSEE:)zıkali moldır 2 lisi...:)

deliiiiiiiiiiiiiiii dedi ki...

arkadaslar ben nıye bukadar kastıysam bılmıyorum ama hıc aklımda yokken iyi puan aldım ve kazanırsan 2. üniversıtem olcak bu umarım hepınızın ıstegı okullar olur bu cok onemlı cunku olmazsada tasa etmeyın tekrar hazırlanın bana kızmayın ama unıversıte kazanmak en kolayı aslında zor olan okul bıtınce egıtımını aldıgın işi yapabılmek HOŞÇAKALIN

Adsız dedi ki...

ya 16 agustos sabah 6dan beri ayaktayım hade be kardesim bbi sürpriz istiyorum bi anda werin millet yataktan fırlasın.D:D:D:D

Adsız dedi ki...

yeterince gerilmedi mi ortalık yha daha önce de açıklancak denip açıklanmadı inş bu defa kesin bi şekilde açıklanır yanii biLemiyCemm.....;)

Adsız dedi ki...

galiba hepimiz sitrese girecez öle acıklıcaklar belli arkadaslar

Adsız dedi ki...

arkadaslar valla üniversiteden soguttulae beni böle yaparak

Adsız dedi ki...

eeehh yeter be bekle bekle nereye kadar saat 10 oldu ama birsey aciklanmadi bizimle oynama osym

Adsız dedi ki...

hadi be kardeşim ne zaman açıklanıcak bu sonuçlar kız arkadaşımın okulu nereye çıkmış bunu öğrenmek benim en doğal hakkım kavuşturun artık bizi ah efsun ah nerdesin be canım :( gazi üni finansman öğretmenliği çıkcak inşallah...

Adsız dedi ki...

OLEYYYYYY......
ÖGRETMEN OLUYORRUM DEMEYİ ÇOK İSTERDİM AMA NOOOOOOOOO

enginAbdullah dedi ki...

merhaba arkadaslar öncelikle bu sitede emeği geçen bütün herkese çok tşk ediyorum sınav boyunca hep yol gösterdiler bizlere. bu arada ben KARADENİZ TEKNİK ÜNİV.İ KAZANDIM. burayı kazanan baska arkadaslar varsa birbirimizi yardımcı olabiliriz diye düşünüyorum.

enginAbdullah dedi ki...

bu arada msn adresim
wonderful-044@hotmail.com

Adsız dedi ki...

ya şu 2. tercihlerin zamanı nezaman

Adsız dedi ki...

arkadaşlar hisarcık myo varmı aranızda ???